Σάββατο 20 Μαΐου 2023

....... σφηνάκια

 - Να γελάσουμε και λιγάκι μετά την κούραση της προεκλογικής περιόδου. 
Τηλεφώνησα στον πρόεδρο για να του πω να δώσει τον φάκελο με τα απαραίτητα για να πάρω αύριο θέση σε εκλογικό κέντρο ως εκπρόσωπος του κόμματος, στην κόρη μου που περίμενε κάτω από τα γραφεία και μου είπε: "Ατυχος είσαι, που δεν ηρθες. Κατεβαίνει η γραμματέας μου που.... είναι ψηλή και ξανθιά".

- Μόλις όμως του είπα πως στο σπίτι έχω την γυναίκα μου και τρείς κόρες κουκλάρες και μία την πεθερά μου, ο πρόεδρος πήγε πάσο!!!!!

- Λοιπόν από την Δευτέρα δεν θα υπάρχουν νικητές και ηττημένοι. Όλοι ΝΔ θα είμαστε και πάμε για την νεα τετραετία.

- Μια απορία έχω μόνο. Η Πόπη Τσαπανίδου θα παραμείνει στην θέση της από Δευτέρα; Αφού ότι έκανε δεν το έκανε για μία θέση στην Βουλή, θα είναι πάλι στο Επικρατείας στις εκλογές του Ιουλίου;