Παρασκευή 19 Μαΐου 2023

" ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Εδώ είμαι και είμαι για να ενοχλώ τους δήθεν και αυτούς που σκορπάνε λεφτά, γιατί απλά δεν τα υπολογίζουν, αφού δεν είναι δικά τους.
Πήρα ένα μήνυμα στο κινητό μου τηλέφωνο το οποίο έλεγε: " ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ. ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΤΗ ΔΎΝΑΜΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΜΈΛΛΟΝ. ...........  ......... ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ ΝΔ.
Μεγάλε μας δουλεύεις; Που την είδες την στήριξη;
Μόνο που πληρώνουν για να σε σπρώξουν τα συμφέροντα, εγώ.... είμαι απέναντι.
Ο ένας βάζει τα λεφτά και ο άλλος παριστάνει τον κομματικό παράγοντα. Δεν έχουν καταλάβει πως οι πολίτες δεν είναι πρόβατα για να τα πηγαίνουν όπου θέλουν αυτοί.
Εγώ το δήλωσα καθαρά. Ψήφιζα και ψηφίζω ΝΔ και όπως πάντα δίνω τον ένα σταυρό στον Θανάση Ζεμπίλη, γιατί είναι κοντά στους πολίτες, πονάει την Εύβοια στην οποία ζει με την οικογένειά του και επειδή βοηθάει την αυτοδιοίκηση αφού την υπηρέτησε ως δήμαρχος.
Τον δεύτερο σταυρό θα τον δώσω στον Σίμο Κεδίκογλου, γιατί έχει προσφέρει στον τόπο και το κυριότερο δεν γουστάρω τον πόλεμο που του κάνουν άνθρωποι οι οποίοι "πέρασαν καλά" δίπλα του τόσα χρόνια και τώρα ρίχνουν χρήμα για να τον αφήσουν εκτός Βουλής.
Οι ψηφοφόροι ας στείλουν ένα μήνυμα μέσα από την κάλπη. Φτάνει ως εδώ με τους φυτευτους, τους δήθεν κομματαρχες και τα συμφέροντα.