Τρίτη 16 Μαΐου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Ο μπάρμπα Στέλιος δεν είναι χθεσινός στην πιάτσα και ιδιαίτερα στην πιάτσα της πολιτικής.  Έχουμε 50 χρόνια στην πολιτική. 50 χρόνια δίπλα στην ΝΔ. Περάσαμε δύσκολα χρόνια, αλλά και όμορφα χρόνια.
Ήμουν 16 χρόνων όταν είχαμε το δημοψήφισμα για το ΝΑΙ ή το ΟΧΙ στον Βασιλιά, τότε που με κυνηγούσε ο πατέρας μου γιατί είχα πάει στο χωριό και έπαιζα μηνύματα υπέρ του ΟΧΙ.
Να μην ξεχάσω και τις συνεχείς εκλογικές αναμετρήσεις με.... πρόεδρο τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη με τον οποίο η ΝΔ συγκέντρωνε πάνω από 40% αλλά δεν μπορούσε να σχηματίσει κυβέρνηση, αφού κάποιοι δημοκράτες είχαν φροντίσει και είχαν ψηφίσει εκλογικό νόμο ο οποίος δεν επέτρεπε να σχηματιστεί κυβέρνηση.
Τα 50 χρόνια μου δίπλα στην Νέα Δημοκρατία μου δίνουν το δικαίωμα να μιλάω ελεύθερα και δεν επιτρέπω σε κανέναν βολεμένο να μου κάνει παρατηρήσεις και να μου κάνει μαθήματα.
Αυτοί που στηρίζουν έναν βουλευτή επειδή τους βόλεψε τα παιδιά τους ή επειδή μεσολάβησε και έκαναν τις δουλειές τους, να κλείσουν το στόμα τους, γιατί κάποια στιγμή έρχεται η ώρα να μάθει ο κόσμος γι' αυτούς.
Αυτοί οι τύποι κάνουν κακό στην ΝΔ και ρίχνουν νερό στο μύλο της αντιπολίτευσης.
Αυτοί την φορά δεν θα πάμε στην κάλπη χωρίς να τους αποκαλύψουμε.
Θα τα γράψουμε όλα με το όνομά τους κι ας θυμώσει όποιος θέλει.
Και κάτι ακόμη. Για να εκλεγεί με την ΝΔ κάποιος βουλευτής, θα πρέπει πιθανότατα να ξεπεράσει τους 10,000 σταυρούς προτίμησης.
Αυτοί οι οποίοι παριστάνουν πως έχουν κομματική δύναμη είναι αυτοί οι οποίοι είτε έχασαν ακόμη και στις κομματικές εκλογές, είτε εκλέχθηκαν με ούτε καν χίλιους σταυρούς.
Θα συνεχίσουμε αργότερα.......