Πέμπτη 18 Μαΐου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Έχω ξεκαθαρίσει την θέση μου με τα θέματα του στίβου και δεν θ' αλλάξω τις απόψεις μου. 
Μπορεί να έχουμε χαλάσει τις καρδιές μας με ανθρώπους που σέβομαι και εκτιμώ, αλλά δεν θα κάνω καμία έκπτωση στα πιστεύω μου.
Θα μείνω μακρυά και ειλικρινά εύχομαι..... κάποια στιγμή να καταλάβουν πως είναι άλλο το αγωνιστικό κομμάτι και άλλο τα μαγαζάκια που έχουν στηθεί στους αθλητικούς χώρους.
Στο στίβο είναι και τα παιδιά μου και είναι ανήλικα. Να ξέρουν όλοι πως ακόμη και μέσα από τον τάφο μου, θα έχω το μυαλό μου στα παιδιά και θα με βρούν μπροστά τους όποιοι κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν.
Επειδή υπάρχουν αρκετοί αθλητικοί σύλλογοι, θα πρέπει να γνωρίζουν αυτοί που τους διοικούν, πως έχουν τεράστιες ευθύνες και μην νομίζουν πως την ευθύνη την έχουν μόνο οι προπονητές.