Ο λαός είναι
ο τελικός κριτής
Κύριε Παυλίδη, δεν είναι θέμα Καραμανλή ούτε ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ η δική σας υπόθεση.
Η Ν.Δ. σας τίμησε. Τώρα μπλέξατε. Γιατί δεν τιμήσατε κι εσείς τη Νέα Δημοκρατία;
Τι σας ενοχλούσε αφού λέτε πως είστε αθώος;
Κύριε Παυλίδη, εγώ θα γράψω την άποψή μου.
Ο λαός είναι ο τελικός κριτής, κύριε Παυλίδη, και θα αποφασίσει όταν θα γίνουν εκλογές.
Εγώ είμαι σίγουρος για το τι θα κάνει ο λαός της εκλογικής σας περιφέρειας.
Κύριε Παυλίδη, εγώ λέω πως είστε αθώος. Δεν θα είστε όμως αθώος στον λαό, αφού κουνήσατε το δάχτυλο στη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και στο λαό της.