08 Απριλίου 2009

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ

Έρχεται θύελλα

Μετά το Πάσχα, έρχεται θύελλα στο Δήμο Χαλκιδέων.
Μπορεί να έχει σχέση με την παράταξη του κ. Ζεμπίλη αλλά μπορεί να έχει σχέση με την αντιπολίτευση και την παράταξη του κ. Αναγνωστάκη.
Δεν θέλουμε να αποκαλύψουμε την πηγή μας αφού αυτό δεν το κάναμε ποτέ μέχρι σήμερα και δεν θα το κάνουμε και στο μέλλον.
Αυτός είναι ο λόγος που δεν θα δώσουμε τώρα άλλα στοιχεία.
Μετά το Πάσχα, έτσι κι αλλιώς θα το μάθουμε όλοι, αφού θα ακουστεί από στόμα Δημοτικών Συμβούλων.
Εμείς πάντως θα δικαιωθούμε, αφού είχαμε γράψει για το θέμα πολλές φορές. Άλλοι δεν άκουγαν κι έκαναν του κεφαλιού τους.