Παρασκευή 16 Ιουλίου 2021

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Ο μπάρμπα Στέλιος δεν έχει κανέναν λόγο να μπει στην διαδικασία να κάνει δημόσιες σχέσεις με παράγοντες του ποδοσφαίρου και της αυτοδιοίκησης οι οποίοι πουλάνε και την ψυχή τους, όχι για να πετύχουν κάποιους στόχους, αλλά για να βγάζουν όλους τους άλλους από το παιχνίδι και να μένουν μόνοι τους.
Έχουν πλάκα όμως, γιατί ακόμη και μόνοι τους όταν τρέχουν, βγαίνουν δεύτεροι!!!!!
Χθες έφτασε στα χέρια μου, ένας φάκελος και δεν ήξερα αν θα έπρεπε να τον ανοίξω ή όχι. Μετά από λίγη ώρα τον άνοιξα με προσοχή και διαπίστωσα πως είχε πολλά στοιχεία τα οποία αφορούσαν έναν μόνιμο υβριστή μου και την παρέα του.
Θέλω για μία ακόμη φορά να στείλω ένα μήνυμα στον αποστολέα του φακέλου και δεν γνωρίζω αν είναι άνδρας ή γυναίκα. Ο μπάρμπα Στέλιος δεν.... θα χρησιμοποιήσει αυτά τα στοιχεία, γιατί δεν συνηθίζει να χτυπά κανέναν σε προσωπικό επίπεδο. 
Ο κάθε άνθρωπος έχει τα δικά του θέματα, τα δικά του προβλήματα κι εγώ δεν θα τα χρησιμοποιήσω για να τον ρίξω από το καλάμι στο οποίο έχει ανέβει. Η παρέα των ανθρώπων αυτών να ξέρει πως ξέρω πολλά, αλλά δεν είμαι σαν κι αυτούς. Δεν μ΄ ενδιαφέρουν ούτε τα οικογενειακά τους, ούτε τα προσωπικά τους. 
Θα κρατήσω το υλικό που έφτασε στα χέρια μου, γιατί έχει πραγματικό ενδιαφέρον.