Σάββατο 17 Ιουλίου 2021

Ο Τεντόγλου στο ΑΠΕ: «Στο Τόκιο δεν πάω για τις αναμνήσεις, πάω να νικήσω»

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι ένα όνειρο για κάθε αθλητή και οι περισσότεροι θέλουν να... απολαύσουν την στιγμή. Σ’ αυτή την κατηγορία δεν ανήκει ο Μίλτος Τεντόγλου, ο οποίος στο Τόκιο δεν ταξιδεύει για την εμπειρία, αλλά θέλει να... κερδίσει. 

Ο Ελληνας πρωταθλητής είναι ένα από τα φαβορί για μετάλλιο στο αλμα εις μήκος, καθώς έχει τις δύο καλύτερες επιδόσεις φέτος, αλλά και τον καλύτερο μέσο όρο. 

Ο Μίλτος Τεντόγλου απαλλαγμένος από το άγχος μίλησε στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων για την επερχόμενη εμπειρία. Η σκληρή δουλειά του δίνει μεγάλη σιγουριά και με πολύ όρεξη για χιούμορ, προτείνει στους φίλους του στίβου να ποντάρουν πάνω του για να πάνε ταμείο!

Αναλυτικά η συνέντευξη του Μίλτου Τεντόγλου στο ΑΠΕ - ΜΠΕ


ΕΡ: Οι Ολυμπιακοί Αγώνες πλησιάζουν πως βιώνεις αυτές τις τελευταίες ημέρες πριν τη μεγάλη γιορτή;
«Προσωπικά παραμένω ψύχραιμος και ενθουσιασμένος. Το έχω πάρει πολύ...

χαλαρά και νομίζω μου βγαίνει σε καλό. Είμαι σε πολύ καλή κατάσταση και ξέρω ακριβώς τι χρειάζεται για να τα πάω καλά». 

ΕΡ: Οι τελευταίες εξαιρετικές σου επιδόσεις σε βοηθάνε ψυχολογικά κυρίως, ενόψει των Αγώνων;
«Με βοηθάει πάρα πολύ εννοείται. Εκτός από ότι έχω την καλύτερη επίδοση στον κόσμο, έχω και τη δεύτερη, ενώ έχω και τον καλύτερο μέσο όρο από όλους τους άλλους αθλητές. Πραγματικά νομίζω ότι δεν έχω δώσει αυτό που μπορώ. Στο Τόκιο θα έχω τον ενθουσιασμό του αγώνα και του μεταλλίου. Μπορώ να κάνω κάτι πολύ καλό. Σίγουρα παίζει ρόλο και η τύχη, αλλά πιστεύω ότι θα τα πάω πολύ καλά». 

ΕΡ: Επομένως οι στόχοι  είναι υψηλοί...
«Ναι είναι πολύ υψηλοί οι στόχοι μου. Δεν πάω για τις αναμνήσεις ή να περάσω καλά. Πάω να κερδίσω και μακάρι να τα καταφέρω. Εχω δουλέψει πολύ καλά και νομίζω ότι μπορώ να τα καταφέρω». 

ΕΡ: Η αναβολή των Ολυμπιακών Αγώνων σε βοήθησε;
«Ναι λειτούργησε πολύ ευεργετικά. Με ευνόησε περισσότερο από κάθε άλλο αθλητή. Γιατί εκτός από το γεγονός ότι πέρυσι είχα μια τενοντίτιδα στο γόνατο, με βοήθησε να μεγαλώσω. Πλέον είμαι 23 και αυτό εμένα με βοήθησε, καθώς δυνάμωσα περισσότερο.».

ΕΡ: Τέλος στους φίλους του στίβου που περιμένουν με αγωνία την εμφάνισή σου τι μήνυμα θέλεις να τους στείλεις;
«Να με παίξουν στοίχημα, θα βγάλουν λεφτά (γέλια)»!