- Έλεος κύριοι με την παράκαμψη Χαλκίδας. Δεκαετίας την ακούμε, αλλά δεν την βλέπουμε και να ξέρετε πως όταν κι αν ποτέ γίνει, θα εξυπηρετεί λίγους και πάντως όχι την Χαλκίδα,
Κύριε Ζεμπίλη, αγαπητέ Θανάση μην κάνεις προεκλογικό αγώνα με την παράκαμψη της Χαλκίδας ψηλά, γιατί μας θυμίζεις τον υφυπουργό Μαυραγάνη, της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, ο οποίος έδινε μέχρι και συνεντεύξεις τύπου για το θέμα και μας έλεγε πως έρχονται μπουλντόζες και πως το έργο ξεκινάει και έρχεται και τελικά πήγε κι αυτός... και ο ΑΝΕΛ και ο ΣΥΡΙΖΑ στα σπίτια τους.
Αγαπητέ Θανάση, σε τι θα βοηθήσει η παράκαμψη, αν δεν κατασκευασθεί μία ακόμη γέφυρα ώστε να μην έχουμε δρόμο με 2 λωρίδες προς Αθήνα και δύο προς Χαλκίδα και στην γέφυρα να καταλήγουν όλα τα αυτοκίνητα σε μία λωρίδα προς Αθήνα και μία προς Χαλκίδα;
Αγαπητέ Θανάση, πως θα λυθεί το τεράστιο πρόβλημα του κυκλοφοριακού μέσα στην Χαλκίδα; Θα το λύσει η παράκαμψη;
Αυτός που θέλει να πάει Νότια ή Βόρεια Εύβοια δεν μπαίνει μέσα στην Χαλκίδα, οπότε κι όταν γίνει αν γίνει η παράκαμψη σε τίποτα δεν θα βοηθήσει.
Εγώ δεν είμαι ειδικός, ούτε συγκοινωνιολόγος και δεν ξέρω, αλλά δεν είσαι ειδικός ούτε εσύ. σε θυμάμαι από το 2006 ως δήμαρχο και από το 2019 ως ως βουλευτή να μιλάς για την παράκαμψη και άλλα έργα που κάπως θα ανακούφιζαν την πόλη της Χαλκίδας, αλλά τίποτα δεν έγινε από αυτά/
- Η παράκαμψη της Χαλκίδας δεν έγινε.
- Η παράκαμψη του Βασιλικού δεν έγινε.
- Η μεταφορά των φυλακών δεν έγινε.
- Η μεταφορά του λιμανιού δεν έγινε.
- Η μεταφορά της αστυνομικής διεύθυνσης Εύβοιας δεν έγινε.
Υπάρχουν κι άλλα, αλλά δεν αξίζει τον κόπο να τα αναφέρω, γιατί απλά θα χάσω τον χρόνο μου.
Δυστυχώς οι βουλευτές της Εύβοιας δεν επηρεάζουν κανέναν, γιατί όλες και όλοι συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης, ψάχνουν το κατόπιν ενεργειών μου.
ΛΥΠΑΜΑΙ, αλλά μικρή σημασία έχει αφού εγώ μία ψήφο ελέγχω, ενώ η παρατρεχάμενοι κάθε βουλευτή καταφέρνουν να κοροϊδέψουν πολλούς.
