- Από σήμερα λοιπόν ο κ. Μπάμπης Κουσκούτης θα στενοχωρήσει πολλούς υπεύθυνους για την κατάντια του Ευβοϊκού ποδοσφαίρου, αλλά είμαι σίγουρος πως θα ξεχάσει πολλούς και για πολλούς λόγους. Ας μη βιαζόμαστε όμως. Ας περιμένουμε να γράψει αυτά που θέλει, γιατί είναι αλήθεια πως ξέρει πολλά, αλλά δύσκολα θα,,,, μιλήσει για όλα.
Πάντως πιστεύω πως για τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ κάτι θα γράψει.
Περιμενω να γίνει με το καλό σήμερα η εκδήλωση της ομαδας για τα 100 χρόνια Από αύριο θα στεναχωρήσω πολλούς υπευθυνους για την κατάντια του ποδοσφαίρου στην πολη μας
- Κύριε Κουσκούτη, Καλό Καλοκαίρι και να είσθε καλά στην υγεία σας.
