- Το να τους έχεις σχεδόν όλους απέναντι, αλλά στο τέλος το αποτέλεσμα να σε δικαιώνει, δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει. Αυτό με κάνει να αισθάνομαι όμορφα και θέλω να πω για μια ακόμη φορά, ένα μεγάλο ευχαριστώ, σε αυτούς τους λίγους οι οποίοι, έχουν εμπιστοσύνη σε αυτά που γράφω και βοηθούν ώστε να συνεχίσω να τα γράφω. Επειδή όμως κάποιοι κάνουν πως ξεχνούν, θα τους θυμίσω τι έγραφα στις προηγούμενες.... εκλογές του Μαϊου 2023.
- Έγραφα τότε πως ψηφίζω ΝΔ και βάζω πρώτο σταυρό στον Θανάση Ζεμπίλη και τον δεύτερο σταυρό για πρώτη φορά, θα τον δώσω στον Σίμο Κεδίκογλου, τον οποίο δεν είχα ποτέ ξανασταυρώσει. Το αποτέλεσμα είναι γνωστό σε όλες και όλους.
- Τώρα φυσικά και έχω κάθε δικαίωμα να εξετάσω και πάλι την στάση μου σε ότι έχει να κάνει με τον σταυρό προτίμησης. Ήμουν και παραμένω της άποψης πως στο θέμα των βουλευτών πρέπει να έχουμε ανανέωση και φυσικά για τους εν ενεργεία βουλευτές τα κριτήρια θα πρέπει να είναι πολύ αυστηρά. Σχεδόν έχω αποφασίσει, αλλά πρέπει να περιμένω και την ανακοίνωση του κόμματος και του πρωθυπουργού, για τους υποψηφίους βουλευτές. Τις επόμενες μέρες θα εξηγήσω το γιατί δεν επέλεξα κάποιους και γιατί επέλεξα κάποιους άλλους.
