- Στηρίζω Βασίλη Ταρνανά με τις μικρές μου δυνάμεις και του εύχομαι τα καλύτερα, αλλά διαφωνώ με κάποιες επιλογές του και δεν το κρύβω. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά επιμένω και θα περιμένω να διαπιστώσω, αν ισχύει το χρώματα και αρώματα κι αν τελικά τα παραταξιακά και τα κομματικά θα.... πάρουν θέση μάχης ή όλοι μαζί θα δουλέψουν για το καλό του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Η φώτο είναι από τα παλιά με πρόεδρο και τότε τον κ. Ταρνανά.
Να μην θυμώνει κανείς γιατί και στο παρελθόν κάποιες κυρίες και κάποιοι κύριοι θύμωναν και στο τέλος αποδείχθηκε πως είχα δίκιο.
