- Να έχετε ένα όμορφο βράδυ και είμαι σίγουρος πως δεν θα δείτε στον ύπνο σας τους Περιφερειακούς οι οποίοι από την αρχή της συνεδρίασης σήμερα, ήθελαν συνεχώς τον λόγο, για να λένε τα δικά τους και να στηρίζουν ότι λέει ο κάθε συνδικαλιστής, αφού ταιριάζουν κομματικά.
Είναι πραγματικά αστείο το να θέλουν να λύσει η Περιφέρεια θέματα... που έχουν να κάνουν με την κυβέρνηση.
Τι θέλουν όμως οι της αντιπολίτευσης;
Θέλουν απλά να ψηφίσει η Περιφέρεια κατά της κυβέρνησης σύμφωνα με την Αριστερά. Όσο για το ποιος εκφράζει τον λαό της Εύβοιας είναι γνωστό και σίγουρα δεν τον εκφράζει ο κάθε συνδικαλιστής.
Θα το ξαναγράψουμε. Ο λαός αποφασίζει για την κυβέρνησή του, ο λαός ψηφίζει για την Περιφέρεια, ο λαός ψηφίζει για τις δημοτικές αρχές και δεν μπορεί κανείς συνδικαλιστής να μιλάει εξ ονόματος του λαού.
Καλή σας νύχτα.
