- Όποιος θέλει, ας έρθει να πάμε σε δημόσιο διάλογο για όποιο θέμα θέλει και δηλώνω από τώρα πως θα με ρωτάει ότι θέλει, θα με κατηγορεί όσο και για ότι θέλει και δεν θα έχει να φοβηθεί τίποτα, αφού δεν θα του κάνω ούτε αγωγές, ούτε μηνύσεις.
Μόνο με μια απλή συμφωνία. Θα απαντάει κι αυτός σε ...όλα τα ερωτήματα και δεν θα αποφεύγει να απαντά.
Λοιπόν σας περιμένω.
Έχει κανείς την δύναμη να το κάνει;
Η πρόσκληση ισχύει και για την πολιτική και την αυτοδιοίκηση και για τον αθλητισμό,
Το γράφω γιατί κάνουν σαν τις κοτούλες. Λένε όσα λένε με ψιθύρους και με συκοφαντίες,
Η απάντησή μου θα είναι σκληρή, αλλά δεν θα φταίω εγώ.
