23 Ιουνίου 2026

σουτάκια

 - Ας είμαστε σοβαροί και πραγματιστές και να μην πετάμε στα σύννεφα για κανέναν απολύτως λόγο. Σε αυτές τις εποχές που ζούμε, πολύ εύκολα μπορεί να βρεθείς από τα ψηλά στα χαμηλά κι από τα πολλά στα λίγα και να αποτύχεις σε αυτό που πας να κάνεις. Σωτηράκηδες δεν υπάρχουν ούτε στην πολιτική, ούτε στο ποδόσφαιρο και έχει αποδειχθεί, πως όσα χρήματα κι αν.... διαθέσει κανείς, αν δεν έχει τρόπο, θα αποτύχει και θα κάνει και θόρυβο!!!

- Λεφτά έχει και ο Κασσελάκης, έτσι λέει, λεφτά έχει και η κυρία που θέλει να γίνει δήμαρχος, λεφτά έχει και ο πρόεδρος που θέλει να ανεβάσει την ομάδα του στην SL2, αλλά δεν τα καταφέρνουν. Έτσι δεν είναι; Έτσι και χειρότερα θα γράψω εγώ.

- Επειδή διαβάζω πως ο κ. Βασίλης Ταρνανάς είναι η τελευταία ελπίδα για τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ, θα μου επιτρέψουν αυτοί που τα γράφουν, να τους θυμίσω πως αν δεν συσπειρώσουν τον κόσμο της Χαλκίδας, τότε "θα πεθάνει" κι αυτή η ελπίδα. Αυτοί που πιστεύουν πως ο κ. Ταρνανάς και οι συνεργάτες του, θα βάζουν το χέρι στην τσέπη και στο γήπεδο θα κόβουν 100 - 150  εισιτήρια και απλά κάποιοι θα περνάνε καλά, αφού θα βάζουν το δάχτυλο στο μέλι, είναι γελασμένοι και καλύτερα να φροντίσουν για το αντίθετο.