- Κάποτε σε μια κουβέντα με τον κύριο Γιώργο Στούπα, τον ρώτησα να μου πει γιατί λέμε "αυτός είναι παλτό" και μου είπε πως το παλτό είναι ένδυμα το οποίο αγοράζουμε και φοράμε τον χειμώνα όταν έχει κρύο και κάπου εκεί προς τον Μάρτιο το βάζουμε στην,,,, ντουλάπα.
Στο ποδόσφαιρο "παλτό" λέμε κάποιον ο οποίος έρχεται με τυμπανοκρουσίες και μοιράζει ελπίδες, αλλά στο τέλος απέδειξε πως δεν άξιζε τον κόπο και ζεσταίνει θέση στην κερκίδα, γιατί η κερκίδα στο ποδόσφαιρο, είναι η ντουλάπα του σπιτιού!!!!