- Τελικά δεν τελειώνουν οι δήθεν ειδικοί, οι οποίοι όμως όταν τους διορίζουν σε θέσεις ευθύνες κομματικά, ξεχνούν την ειδικότητά τους και δεν κάνουν τίποτα απολύτως. Ένας κύριος διορισμένος στο πρόσφατο παρελθόν στον ΟΛΝΕ, όταν κυβερνούσε ο ΣΥΡΙΖΑ, βγαίνει στον δημόσιο διάλογο για κάτι το οποίο δεν έχει καμιά,,, απολύτως βάση.
- Δεν είναι μελετητής, αλλά λέει πως κατέθεσε μια μελέτη για τα σκουπίδια του Δήμου Χαλκιδέων!!!! Ο κύριος αυτός να γράψουμε πως έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ και είναι στο κόμμα του Κασσελάκη και λογικό είναι να θέλει τα 5΄ δημοσιότητας κι ας λέει πως δεν τα θέλει.
- Λοιπόν να τελειώνουμε με τους σωτηράκηδες, γιατί είναι αυτοί οι οποίοι κατέστρεψαν την χώρα. Θα γινόμουν κακός αν τον ρωτούσα να μας πει για την θητεία του στον ΟΛΝΕ;;;
