- Φίλες και φίλοι αναγνώστες, καλή σας μέρα και να είσθε καλά στην υγεία σας. Ο κάθε άνθρωπος ανεβαίνει τον δικό του γολγοθά και γι΄ αυτό πριν βγάλουμε συμπεράσματα γι΄ αυτά που ακούμε, καλό θα είναι να το ψάχνουμε και λιγάκι και να μην κατηγορούμε ανθρώπους άδικα. Ο κόσμος έχει μπει στο παιχνιδάκι της κακίας, του μίσους και της εύκολης καταδίκης για τον άλλον. Δεν συμβαίνουν αυτά μόνο στην... πολιτική, όπου έχουμε διάφορες κατηγορίες ψευτών, αλλά και στην καθημερινότητά μας.
- Μισούμε την αλήθεια, μισούμε ο ένας τον άλλον, παριστάνουμε τους ανθρώπους, ενώ δεν είμαστε και ο μόνος μας στόχος, είναι το όφελος που θα έχουμε εμείς, ποδοπατώντας τους άλλους.
- Πιστεύω πως ήρθε η ώρα να σταματήσει αυτό το παιχνιδάκι και να δώσουμε δικαίωμα στα παιδιά μας, να ζήσουν μέσα σε μια καλύτερη κοινωνία από αυτή που ζούμε τώρα και από αυτή που θα παραδώσουμε σε αυτά, αν συνεχίσουμε έτσι.
- Αντιμετωπίζω πάντα σοβαρά τις όποιες καταστάσεις και σέβομαι τον κάθε αρμόδιο, είτε αυτός είναι αιρετός, είτε υπάλληλος σε κάποια υπηρεσία ή δημοτική επιχείρηση. Δεν αποδέχομαι για κανέναν λόγο, το ότι κάποιοι κάτι κερδίζουν, είτε πολιτικά, είτε οικονομικά και καλύπτουν αυτούς που παρανομούν και κλέβουν νερό από το δίκτυο της ΔΕΥΑΧ. Οι κρουνοί που υπάρχουν σε διάφορα σημεία, είναι για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης και όχι για να τους ανοίγει ο καθένας, όποτε θέλει και να παίρνει νερό.
- Θα περιμένω μέχρι και το Σαββατοκύριακο μια απάντηση από την ΔΕΥΑΧ κι αν αυτή δεν δοθεί, τότε θα πρέπει να κάνω το επόμενο βήμα και το οποίο δεν θα ήθελα να το κάνω, για πολλούς λόγους. Εγώ ούτε πολιτικός είμαι, ούτε νομικός, ούτε δικαστής και ούτε συμπεράσματα θα βγάλω, ούτε φυσικά αποφάσεις για να κατηγορώ τον έναν και τον άλλον.
- Η χρήση νερού της ΔΕΥΑΧ δεν θα πρέπει να είναι δωρεάν για κανέναν, απολύτως και για κανέναν λόγο. Κανείς δεν έχει δικαίωμα, επαναλαμβάνω, εκτός από περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, να χρησιμοποιεί το νερό της ΔΕΥΑΧ και μάλιστα δωρεάν, την ώρα που λέμε σε όλους να περιορίσουν την κατανάλωση. Φαίνεται πως άνοιξε ο ασκός του Αιόλου και θα μάθουμε πολλά.
