- Ο κ. Γιάννης Λάμπρου είναι ο άνθρωπος στον οποίο χρωστάω μια απάντηση και πολύ σύντομα θα του την δώσω.
Μπορεί να τον ενόχλησαν κάποια πράγματα, αλλά όταν μπαίνεις σε μια μάχη με ανθρώπους που θέλουν να σε εξαφανίσουν, δεν πρέπει να κάνεις λάθη και δεν πρέπει να βιαστείς.
Τους πας με ψυχραιμία, τους πας ,,,,λάου λάου που λέει ο λαός και όταν πρέπει τους φέρνεις ενώπιος ενωπίω και όποιος αντέξει. Αγαπητέ Γιάννη, να ξέρεις πως αργώ, αλλά δεν ξεχνώ και δεν προσκυνώ κανέναν.
Θα μάθεις πολύ σύντομα τα πάντα και μετά θα με καταλάβεις.
