- Φίλες και φίλοι αναγνώστες, καλή σας μέρα και να είσθε καλά στην υγεία σας. Έχω εμπάθεια μου είπε ένας κύριος με τον βουλευτή κύριο Κεδίκογλου Συμεών. αλλά θα μου επιτρέψει να του απαντήσω. Καμία εμπάθεια δεν έχω και δεν πιστεύω στους πολιτικούς οι οποίοι πηγαίνουν από κόμμα σε κόμμα και αυτούς οι οποίοι διαφωνούν, αλλά δεν αποχωρούν. Ο κύριος Συμεών Κεδίκογλου ο οποίος εκλέχθηκε με το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ, έπαψε πλέον να... αναφέρει πως είναι βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, ακόμη και στα δελτία τύπου.
- Γνωρίζουν και οι πέτρες πως θέλει να είναι υποψήφιος με το κόμμα Τσίπρα, αλλά δεν έχει αφήσει την έδρα στον ΣΥΡΙΖΑ. Την κρατάει για να έχει και την δημοσιότητα και τα οικονομικά οφέλη ως βουλευτής. Εγώ που τα γράφω έχω εμπάθεια ή κάτι τρέχει με τον ίδιο και κάνει ότι κάνει; Πάντως αν τον εντάξει ο Τσίπρας στο κόμμα του, θα δώσει αφορμές για σχόλια που θα του κοστίσουν.
- Είχαμε εκλογές στον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και ο Βασίλης Ταρνανάς, είναι ο νέος πρόεδρος και όπως είπε, θέλει κάθε χρόνο ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ να ανεβαίνει κατηγορία. Το ευχόμαστε όλοι πρόεδρε, κύριε Ταρνανά, οπότε αν όλα πάνε καλά την περίοδο 2026-2027 θα ανέβει στην Γ'΄ Εθνικη. Την περίοδο 2027-2028 θα ανέβει στην SL2 και την περίοδο 2028-2029 θα περάσουμε στην SL1 και θα έχουμε αντιπάλους τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ, τον ΠΑΟΚ, την ΑΕΚ, τον ΠΑΟ και άλλες μεγάλες ΠΑΕ. Μετά μάλλον θ΄ αρχίσουμε να βλέπουμε και πρως τας Ευρώπας!!!!
- Υπάρχει κάποιος ο οποίος να ξέρει λίγο από αυτοδιοίκηση, για να μην παίρνει τον λόγο και κάνει αντιπολίτευση, μέσα από μια θέση που του δώσανε στο ποδόσφαιρο; Όταν φίλε ξεκινάς να κατηγορείς, την ώρα που ζητάς να είναι δίπλα στην ομάδα σου, η Δημοτική και Περιφερειακή αρχή, λέγοντας πως δεν έχουν κάνει τίποτα, τότε έχασες το παιχνίδι, αφού θέλεις απλά μέσα από ένα σωματείο, να κάνεις αντιπολίτευση.
- Υποσχέθηκαν να είναι δίπλα στον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και να βοηθήσουν οι βουλευτές. Πως άραγε θα το κάνουν; Απλά τα πράγματα αν το θέλουν κι αν δεν πήγαν μόνο για φωτογραφίες. Αν πραγματικά δεν λένε ψέματα, τότε να μην καθυστερούν. Ας βάλει ο καθένας τους από 15.000 έως 20.000 ευρώ είτε από την τσέπη τους, είτε από επιχειρηματίες με τους οποίους έχουν καλές σχέσεις. Τι λέτε;
