- Φίλες και φίλοι αναγνώστες, καλή σας μέρα και να είσθε καλά στην υγεία σας. Τελείωσε και το Βαλκανικό πρωτάθλημα στίβου, αλλά δυστυχώς η προσέλευση του κόσμου δεν ήταν αυτή που θα έπρεπε για μια τέτοια διοργάνωση. Μπορεί αυτό να θέλουν να μην το συζητούν οι αρμόδιοι, αλλά το στάδιο ήταν άδειο. Πανέμορφο το Πανθεσσαλικό αλλά όταν σε τέτοιους αγώνες είναι άδειο, πρέπει να... προβληματίζει τους πάντες.
- Είναι πραγματικά να γελάει κανείς όταν διαπιστώνει πως τα δήθεν αριστερά και δήθεν προοδευτικά κόμματα, περιμένουν πως και πως την ανακοίνωση του Αντώνη Σαμαρά, τον οποίο μέχρι χθες χαρακτήριζαν ακροδεξιό, αφού όπως λένε αυτός μπορεί να κλείσει τον δρόμο της ΝΔ προς την αυτοδυναμία!!!!
- Ο κύριος Σαμαράς πάντως αφήνει τους άλλους να μιλούν και ο ίδιος δεν λέει τίποτα και καλά κάνει. Αυτοί πάντως που μιλούν, είναι αυτοί οι οποίοι δεν έχουν εδώ και χρόνια σχέση με την ΝΔ και κάποιοι μάλιστα ήταν υποψήφιοι με άλλα κόμματα ή είχαν αναλάβει και χρέη επικοινωνιολόγου σε άλλα κόμματα.
- Πάντως από τότε που αυτοί πήραν δρόμο από την ΝΔ, το κόμμα δεν έχασε εκλογές και αυτό δείχνει πολλά, αλλά δεν το αναφέρει κανείς. Φανταστείτε πάντως να βγει ο Αντώνης Σαμαράς και να κάνει μια δήλωση που θα λέει, πως δεν θα κατεβάσει ψηφοδέλτιο, αντίπαλο στην ΝΔ, σεβόμενος τους Νεοδημοκράτες, οι οποίοι τον έκαναν πρόεδρο του κόμματος και πρωθυπουργό.
- Τότε θα δω που θα πάνε να κρυφτούν όλοι αυτοί οι οποίοι έψαχναν σανίδα σωτηρίας για τον εαυτούλη τους. Να έχετε μια όμορφη μέρα και να προσέχετε τις μωβ τσούχτρες, αλλά και τις άλλες. Ξέρετε εσείς.
