- Ο πρόεδρος της Κοινότητας του Βασιλικού κ. Τσάλλας Γιώργος γνωρίζει καλά τα προβλήματα των Δημοτών και ξέρει επίσης καλά πως δεν φτάνει το να τρέχει ο ίδιος από το πρωί μέχρι το βράδυ για να τα λύσει.
Πήγε λοιπόν στο Άγιο Όρος να προσευχηθεί και να ζητήσει... την βοήθεια του Θεού και φαίνεται πως κι εκεί έχει τις άκρες του, αφού αυτό το Σαββατοκύριακο, έρχεται στο Βασιλικό ηγούμενος Μονής του Αγίου Ορους και θ΄ ακολουθήσουν κι άλλοι.
Το μεσημέρι του Σαββάτου πάντως το ραντεβού είναι σε γνωστό ουζερί στην παραλία στο Λευκαντί, όχι για τον Αγιασμό των υδάτων, αλλά για μια ενδιαφέρουσα συνάντηση που θα έχει και λίγη πολιτική.
Για περισσότερα, ραντεβού το Σάββατο στο Λευκαντί.
