24 Ιουνίου 2026

Καλημέρα κύριε Σωτηρίου

 Το δικό μου σχόλιο χθες Τρίτη 23/06/2026
 - Έχω μάθει να γράφω τα πάντα, όταν κάποιος προσπαθεί να δημιουργήσει θέματα, εκεί που δεν υπάρχουν.
Κοινός γνωστός μου τηλεφώνησε και μου είπε πως ο κύριος Σωτηρίου, είπε αυτά κι αυτά για σένα.
Η απάντησή μου ήταν άμεση και καθαρή.
Εγώ δεν κρύβω τίποτα κι αν έχω κάτι εναντίον κάποιου του ...
το λέω κατάμουτρα ή μπορεί να φτάσω και να το γράψω δημόσια, γιατί δεν θα είναι μια,,, φαντασίωσή μου, αλλά η άποψή μου.
Για τον κύριο Σωτηρίου, έλεγα παντού, αυτά που έλεγα και στον ίδιο.
Ο ίδιος μπορεί να λέει ότι θέλει, ελεύθερα και χωρίς να έχει κάποια αντίδραση από εμένα.
Του εύχομαι να είναι καλά και να έχει δίπλα του ανθρώπους οι οποίοι τον εκτιμούν.

ΣΧΟΛΙΟ 
του Sotiriou Stefanos
Αναφέρετε ονόματα κύριε Γκαρα,εγώ έχω τοποθετηθεί με αρχική μου δήλωση και ουδέποτε συκοφαντω πίσω από την πλάτη οποιονδήποτε, δεν ξέρω γιατί κάποιοι ασχολούνται με λασπολογιες, επίσης συγχαρητήρια στη νέα διοίκηση του ΑΟΧ που με σωστές κινήσεις μπορεί να επιτύχει, χωρίς παλαμάκια και διθυραβισμους.....