- Έχω μάθει να γράφω τα πάντα, όταν κάποιος προσπαθεί να δημιουργήσει θέματα, εκεί που δεν υπάρχουν.
Κοινός γνωστός μου τηλεφώνησε και μου είπε πως ο κύριος Σωτηρίου, είπε αυτά κι αυτά για σένα.
Η απάντησή μου ήταν άμεση και καθαρή.
Εγώ δεν κρύβω τίποτα κι αν έχω κάτι εναντίον κάποιου του ...το λέω κατάμουτρα ή μπορεί να φτάσω και να το γράψω δημόσια, γιατί δεν θα είναι μια φαντασίωσή μου, αλλά η άποψή μου.
Για τον κύριο Σωτηρίου, έλεγα παντού, αυτά που έλεγα και στον ίδιο.
Ο ίδιος μπορεί να λέει ότι θέλει, ελεύθερα και χωρίς να έχει κάποια αντίδραση από εμένα.
Του εύχομαι να είναι καλά και να έχει δίπλα του ανθρώπους οι οποίοι τον εκτιμούν.
