24 Ιουνίου 2026

΄Εχουν δουλειές ....

 - Εγώ καταλαβαίνω την δυσκολία, αλλά δεν βιάζομαι και μπορώ να περιμένω την απάντηση για τους κρουνούς και ποιοι μπορούν να τους χρησιμοποιούν και να παίρνουν νερό, αλλά δεν μ΄ ενοχλεί και το να μην πάρω ποτέ απάντηση.
Κάτι μου λέει πάντως πως η πρόεδρος της ΔΕΥΑΧ η κυρία.... Δαριβέρη, ψάχνει το θέμα και όταν βρει κάποια άκρη θα προχωρήσει και σε κάποια ανακοίνωση.
Εργαζόμενος στην ΔΕΥΑΧ μου είπε πως δεν είναι η μόνη περίπτωση ιδιώτη ο οποίος χρησιμοποιεί το νερό της ΔΕΥΑΧ χωρίς καμία χρέωση, αλλά υπάρχουν κι αυτοί οι οποίοι γεμίζουν βυτία και μεταφέρουν το νερό και αυτοί που το θέλουν για πότισμα!!!!