Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022

Αμφιτρίτη Αλημπατέ - ΘΕΑΛΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ

11η και 12η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

Το ΕΓΚΛΗΜΑ είναι σε όλους γνωστό....
Γιατί, εκτός από το σώμα, έγκλημα είναι και οι συνεχείς απόπειρες κατά της ψυχής, της υπόληψης, της ηθικής υπόστασης του Ανθρώπου..
Και αυτό το έγκλημα ήταν συνεχές..., επί 6 χρόνια..., εναντίον μου, ως προσωπικότητα και ως Δήμαρχο, εναντίον της οικογένειάς μου, εναντίον της επιχείρησης μας, "ΘΕΑΛΟΣ"....
Έτσι είναι και η τιμωρία της υπεύθυνης! Συνεχής...
Εκδόθηκαν δυο νέες εμφατικές  Δικαστικές Αποφάσεις!
-Η 531/2022 Απόφαση από το Β’ Τριμελές Πλημμελειοδικείο Χαλκίδας με την οποία επιβλήθηκαν στη.... ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ ποινή φυλάκισης 5 μηνών για ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ και ποινή φυλάκισης 5 μηνών για ΨΕΥΔΗ ΚΑΤΑΜΗΝΥΣΗ, κατά συγχώνευση, και για τις δύο πράξεις της, ποινή φυλάκισης 7 μηνών.
-Η 188/2022 Απόφαση του Εφετείου Χαλκίδας, που επικυρώνει την πρωτοβάθμια απόφαση, απορρίπτοντας όλους τους λόγους έφεσης και τους ισχυρισμούς περί δικαιολογημένου συμφέροντος και  αναγνωρίζει υποχρέωση της υπαίτιας να καταβάλει σε εμένα 10.000 ευρώ, νομιμότοκα, λόγω ηθικής μου βλάβης.
Είμαι ιδιαίτερα και βαθιά ικανοποιημένη!
Η Δικαιοσύνη έχει τους δικούς της ρυθμούς… Όμως, ακριβοδίκαια απονέμει το Δίκαιο και αποδίδει στον καθένα ό,τι του αξίζει!
Και έπεται συνέχεια!