Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2022

Καλημέρα σας κύριε Μπαλτάκο

Ο πρόεδρος της ΕΠΣ Χανίων καταγγέλλει κειμένου για το Μητρώο με το όνομά του 
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Ως "μεγάλη αβελτηρία" του Γραφείου Τύπου της ΕΠΟ, χαρακτήρισε ο πρόεδρος της Ενωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Χανίων, Κώστας Κωνσταντινίδης, τη δημοσίευση (7/10) στην ιστοσελίδα της ομοσπονδίας, κειμένου που φέρει την υπογραφή του, με τίτλο "Αλήθειες και ψέματα για το Μητρώο". Οπως τόνισε ο πρόεδρος της ΕΠΣ Χανίων στην ιστοσελίδα Sportcaster, επρόκειτο για κείμενο εργασίας, το οποίο δεν ήταν προς δημοσίευση και ουδέποτε έδωσε ο ίδιος την άδεια να δημοσιευθεί, πολλώ δε μάλλον με την υπογραφή του.

Ο κ. Κωνσταντινίδης τόνισε ακόμη ότι αναμένει διόρθωση από την πλευρά της ΕΠΟ, η οποία όπως ανέφερε έχει αναγνωρίσει το λάθος. Υπογράμμισε, ακόμη, ότι...

δεν αποτελεί μέρος κάποιας συμμαχίας που δρα στο παρασκήνιο προκειμένου να βληθούν κάποιοι υψηλά ιστάμενοι ή ακόμα και ο Υπουργός, όπως έχουν επινοήσει εσχάτως κάποιοι.

Αναλυτικά η διευκρινιστική δήλωση του προέδρου της ΕΠΣ Χανίων, όπως δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα Sportcaster:

«Αυτό ήταν ένα κείμενο εργασίας που αποδόθηκε σε μένα από λάθος και μέσα στις επόμενες ώρες η ομοσπονδία θα διορθώσει αυτό το λάθος. Αυτό το κείμενο, δεν ήταν προς δημοσίευση και φυσικά δεν έδωσα εγώ την άδεια σε κάποιους να το χρησιμοποιήσουν. Εδώ υπήρξε μια πολύ μεγάλη αβελτηρία του Γραφείου Τύπου της ΕΠΟ. Διαχωρίζω τη θέση μου όσον αφορά τη δημοσίευση αυτού του κειμένου καθώς δεν υπήρχε καμία πρόθεση από την πλευρά μου να δημοσιευτεί. Το κείμενο ήταν η αλληλογραφία ανάμεσα σε δυο συνεργάτες σχετικά με μια πιθανή ενημέρωση που θα έπρεπε να έχουν οι πρόεδροι  των Ενώσεων, όσον αφορά τις θέσεις του Υπουργείου. Δεν ήταν κείμενο το οποίο έπρεπε να τεθεί στη δημοσιότητα  και δεν ήμουν εγώ αυτός που το δημοσίευσε. Το χρησιμοποίησε η Ομοσπονδία  χωρίς να πληροί τις υποχρεώσεις όσον αφορά τις ενημερώσεις προς τους συμμετέχοντες σε αυτό. 

Η Ομοσπονδία έχει αναγνωρίσει το λάθος και αναμένω την διορθωτική πράξη. Επίσης, θα ήθελα να σημειώσω, ότι την γνώμη και τις απόψεις μου σχετικά με το Μητρώο, τις έχω καταθέσει ξεκάθαρα και εκκωφαντικά σε όλους τους τόνους  και προς όλες τις κατευθύνσεις. Δεν με πατρονάρει κανένας κι ούτε έχω ανάγκη να με πατρονάρει κάποιος. Οταν εγώ θέλω να δημοσιεύσω κάποιες θέσεις, το κάνω βάζοντας φαρδιά-πλατιά την υπογραφή μου στο κείμενο και αυτές οι θέσεις δημοσιεύονται είτε στα προσωπικά μου ιστολόγια είτε εφόσον εκπροσωπώ την Ενωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Χανίων στην επίσημη ιστοσελίδα της ΕΠΣΧ ως θεσμικό πρόσωπο.

Τελευταία βέβαια υπάρχει η τάση από μια μερίδα δημοσιογράφων και Τύπου να επινοεί ή να σκέφτεται ότι υπάρχουν συμμαχίες στο παρασκήνιο προκειμένου να βληθούν κάποιοι υψηλά ιστάμενοι ή ακόμα και ο Υπουργός. Αυτά είναι σκιαμαχίες ανθρώπων που ζουν στο παρασκήνιο. Δεν υπάρχει καμία συμμαχία και κανένα παρασκήνιο, παρά μόνο οι θέσεις ενός ανδρός, του υποφαινόμενου, τις οποίες θέτει εν γνώση του κοινού όταν και εφόσον θεωρεί ότι πρέπει το κοινό να μάθει κάποια πράγματα. Από ‘κει και πέρα όλα τα υπόλοιπα είναι σενάρια, φαντασιώσεις και θεωρίες συνωμοσίας ανθρώπων που αρέσκονται να συντηρούν την ένταση. Εγώ ότι είχα να πω, το είπα δημόσια, το έχω υπογράψει, έχει βγει από το στόμα μου και έχει γραφεί με την πένα τη δική μου».