Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Δεν έχω μάθει να βγαίνω στα καφενεία και να κράζω όσους δεν γουστάρω, να λέω ψέματα σε όλους για να δείξω πως εγώ είμαι τα πάντα και οι άλλοι δεν είναι τίποτα.
Έχω μάθει να γράφω εδώ την αλήθεια και να μην γράφω άλλα και να λέω άλλα. 
Όλοι κρινόμαστε καθημερινά και κανείς δεν μπόρεσε να κοροϊδέψει πολλούς και για πάντα.
Η ομάδα ΑΒΑΝΤΕΣ Χαλκίδας, μ΄ έχει φέρει πολλές φορές σε αντιπαράθεση με λαλίστατους αβανταδόρους τα τελευταία .... χρόνια και αυτό το γνωρίζουν και οι πέτρες.
Αλήθεια σήμερα που είναι όλοι αυτοί;
Γιατί δεν γράφουν και δεν λένε κάτι από τα όσα συμβαίνουν;
Προσφέρουν έτσι καλές υπηρεσίες στην ομάδα;
Προσφέρουν καλές υπηρεσίες στον πρόεδρο κύριο Σωτηρίου Στέφανο και στα άλλα μέλη της διοίκησης; 
Όχι βέβαια. Κάνουν πολύ κακό στην ομάδα και το κάνουν συνειδητά.
Ποτέ δεν ήταν δίπλα στην ομάδα για να την υπηρετήσουν. Ήταν εκεί γιατί υπηρετούσαν την τσέπη τους και μόνο.
Η αλήθεια είναι σκληρή. 
Αν μέχρι το τέλος της εβδομάδας δεν λυθεί το διοικητικό πρόβλημα της ομάδας, τότε θα πιστέψουμε πραγματικά πως οι διοικούντες θέλουν την διάλυση της ομάδας για κάποιους λόγους που όλοι καταλαβαίνουμε.
Ο κυριότερος λόγος, ίσως είναι ο εγωϊσμός τους, ο οποίος δεν τους επιτρέπει να δούνε την πραγματικότητα και να καταλάβουν πως οι ΑΒΑΝΤΕΣ υπήρξαν και πριν από αυτούς και θα συνεχίσουν να υπάρχουν και μετά από αυτούς.
Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον κύριο Σωτηρίου ή κάποιον άλλον από το ΔΣ. Το αν έχει ο κ. Σωτηρίου ή κάποιος άλλος, δεν με αφορά.
Πάνω απ΄ όλους είναι η ομάδα και η αλήθεια και αυτή θα γράψω για να ξεκαθαρίσει το τοπίο.
Ο μπάρμπα Στέλιος δεν φοβάται τίποτα και κανέναν και αυτό θα το καταλάβουν όλες και όλοι αυτοί που προσπαθούν με απειλές και με λάσπη να μου κλείσουν το στόμα.