Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2022

....δεν πειράζει

 - Ο μπάρμπα Στέλιος δεν έχει ποτέ κλειστό το κινητό του και απαντά σε όλες και όλους. Το κλείνει σε αυτούς που βρίζουν και απειλούν, αφού πρώτα τους ζητά να ζητήσουν συγνώμη και αυτοί δεν το κάνουν.
Κι ο μπάρμπα Στέλιος έχει προβλήματα, αλλά δεν απενεργοποιεί ποτέ το τηλέφωνό του και αυτό το ξέρουν και οι πέτρες.
Πριν λίγο λοιπόν δέχθηκα ένα τηλεφώνημα και ειλικρινά με ενόχλησαν αυτά που έλεγε ο ψευτόμαγκας που τηλεφώνησε και μου είπε πως εκπροσωπεί τον πρόεδρο της ομάδας ΑΒΑΝΤΕΣ Χαλκίδας, τον κ. Στέφανο Σωτηρίου και με ....απείλησε πως αν ξαναγράψω κάτι για το διοικητικό θέμα της ομάδας θα έρθει να με βρει και τότε θα τρέχω και δεν θα φτάνω.
Είμαι σίγουρος πως ο τύπος δεν έχει καμία σχέση με τον κύριο Σωτηρίου ή για να γίνω σαφέστατος κάποτε είχε σχέση μαζί του, αλλά οι δρόμοι τους χώρισαν.
Τέλος πάντων του είπα να μην ξαναενοχλήσει κι αν θέλει ο κύριος Σωτηρίου να μου πει κάτι, θα μου το πει ο ίδιος.
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, δεν έχω να κρύψω κάτι και για την ομάδα θα γράφω πάντα την αλήθεια και με ονόματα.
Θεώρησα σωστό πριν αρχίσω να γράφω, να ζητήσω από τον κ. Σωτηρίου να πάρει θέση και να ξεκαθαρίσει το τοπίο ώστε να μην διαλυθεί η ομάδα. 
Κανείς δεν θα μου απαγορεύσει να γράφω την άποψή μου και αυτό το ξέρετε καλά.
Ας περάσει η σημερινή μέρα και θα δούμε αν έχω δίκιο ή άδικο, αν θέλω το καλό ή το κακό της ομάδας.
Είμαι με την αλήθεια και δεν θα με σταματήσει κανείς.