Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ-Υπ. Μεταφορών

Απόφαση
για συνεργεία μικροεπισκευών.

Με απόφαση που υπέγραψε ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης και η οποία προωθείται για υπογραφή από τον συναρμόδιο Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κ Γ. Σουφλιά για την έκδοση Προεδρικού Διατάγματος, καθορίζονται οι όροι και προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας των συνεργείων μικροεπισκευών (επιδιόρθωσης μικροφθορών αμαξωμάτων αυτοκινήτων-μοτοσικλετών-μοτοποδηλάτων).
Με το προωθούμενο Προεδρικό Διάταγμα καλύπτονται πλέον νομικά οι αυξημένες, σύγχρονες ανάγκες του κλάδου με την ίδρυση-λειτουργία και εποπτεία των συνεργείων μικροεπισκευών, καθώς:
- Νομιμοποιείται και οριοθετείται ο κλάδος των μικροεπισκευών σε σχέση με εκείνο των συνεργείων συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτου ο οποίος είναι ήδη νομοθετικά ρυθμισμένος, με τη τήρηση συγκεκριμένων όρων και προϋποθέσεων σχετικά με τη διαδικασία αδειοδότησης του συγκεκριμένου συνεργείου (προϋποθέσεις χώρου, μηχανολογικού εξοπλισμού) καθώς επίσης και με τη χορήγηση της άδειας άσκησης επαγγέλματος του υπεύθυνου τεχνίτη-μικροεπισκευαστή .
-Διασφαλίζονται οι συνθήκες για την εύρυθμη λειτουργία των συνεργείων μικροεπισκευών. Στις διατάξεις του υπό έκδοση ΠΔ περιγράφονται αναλυτικά οι διενεργούμενες παρεχόμενες εργασίες, η ελάχιστη ωφέλιμη επιφάνεια των κύριων και βοηθητικών χώρων συντήρησης - επισκευής, ο ελάχιστα απαιτούμενος μηχανολογικός εξοπλισμός, οι ειδικές κτιριοδομικές και τεχνολογικές απαιτήσεις και προδιαγραφές για την ίδρυση και λειτουργία των συνεργείων, καθώς και τα απαιτούμενα προσόντα για τη χορήγηση άδειας άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη συνεργείου μικροεπισκευών.
-Καθορίζονται επίσης οι δραστηριότητες των συνεργείων επιδιόρθωσης μικροφθορών αμαξωμάτων επιβατικών αυτοκινήτων-μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων και διαχωρίζονται με αυτές των φανοποιείων - βαφείων καθώς χρησιμοποιούν διαφορετικό εξοπλισμό και μεθοδολογία. Όπως δήλωσε ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης:
«Η ανάγκη νομοθετικής ρύθμισης για το συγκεκριμένο κλάδο μικροεπισκευαστών, συμπληρώνει το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, καθιστά επίκαιρη την εθνική νομοθεσία στις τεχνολογικές εξελίξεις και διασφαλίζει παράλληλα τον υγιή ανταγωνισμό μεταξύ των επιχειρήσεων επισκευής και συντήρησης οχημάτων προς όφελος τόσο του ίδιου του κλάδου αλλά και του κοινωνικού συνόλου γενικότερα».

Από το Γραφείο Τύπου