Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ

και άλλων.

Δημοσιεύθηκε την Μαρτίου 7, 2009 από Γιάννης Παπαϊωάννου
Χαρακτηρίστηκα ουκ ολίγες φορές υπονομευτής στο ΠΑΣΟΚ !
Υποθέτω ότι αυτή η κατηγορία προέρχεται από το θεώρημα αν δεν στηρίζεις φανερά δυνατά και καθαρά τον Παπανδρέου τελικά στηρίζεις τον Καραμανλή. Άκουσα πρόσφατα ότι η θεωρία έχει επεκταθεί σήμερα και λέει ότι: Ο μονός μετά τον Καραμανλή Πρωθυπουργήσιμος είναι ο Γιώργος, άρα το να μην υποστηρίζεις Γιώργο ισοδυναμεί με εσχάτη προδοσία κατά της χώρας.

Αφού η μη νίκη του σημαίνει ακυβερνησία που είναι τελικά εις βάρος της Ελλάδος.
Συμπερασματικά προκύπτει ότι το 76% των Ελλήνων που δεν ψηφίζουν σήμερα ΠΑΣΟΚ (για τους Παπανδρεικούς) είναι συλλήβδην προδότες!
Όπως ακόμη προκύπτει ότι για την ανικανότητα του Παπανδρέου να νικήσει τον Κωστάκη τον Καραμανλή επί μια 5ετια φταίει το ίδιο Έθνος.
Προφανώς πρόκειται για την γνωστή χαρακτηριστική προσέγγιση της πολιτικής από το ΠΑΣΟΚ της τελευταίας 5ετιας. Ανάμεσα σε αυτή την φράση μπορούμε χωρίς προσπάθεια να δούμε ίχνη φασισμού και προσπάθεια λογοκρισίας. Προσπάθεια φίμωσης.
Πρόκειται για Τυπική σκέψη που δεν λαμβάνει υπόψη το αυτονόητο: Ότι το ΠΑΣΟΚ δεν είναι ο μόνο ο Γιώργος αλλά ένα πολυσυλλεκτικό κόμμα. Και ότι η ταύτιση του Παπανδρέου μονό με το ΠΑΣΟΚ το στερεί τελικά από νίκες.
Σε ότι με αφορά!
Ας εξηγηθώ
για να γνωρίζεται το από πού έρχομαι και από πού πηγαίνω.
Η σκέψη μου λοιπόν δεν ξεκινά από αυτά τα συγκεκριμένα πρόσωπα. Δεν υιοθετώ αυτό το έσχατο προπύργιο της μετριοκρατίας στην Ελλάδα! Δεν πρόκειται να κάνω λοβοτομή. Είμαι μικρός ακόμη.
Έχω δηλώσει και το έχω αναρτήσει ότι: το μόνο που με αφορά είναι το δημόσιο συμφέρον και πιστεύω ότι προϋπόθεση για να πάει μπροστά η Ελλάδα είναι ένα μεγάλο νικηφόρο ΠΑΣΟΚ ως οδηγός της και φως.
Δεν παρακαλώ για θέσεις ή για διορισμό δεν περιμένω κάτι από κανέναν! Δεν έχω προσωπικά κίνητρα. Είμαι ελεύθερος!
Από εκεί και πέρα έχω τραβήξει σαφέστατη διαχωριστική γραμμή από όλα τα μέτρια που μας κατακλύζουν. Με γνώμονα την κοινή λογική.
Θεωρώ το θεώρημα -βάση του οποίου χαρακτηρίζομαι- ως «καθεστωτικής έμπνευσης» και «συντηρητικής προέλευσης» που στόχο έχει τελικά να μην αλλάξει τίποτα πέρα από τα γνωστά θλιβερά οικογενειακά προϊόντα που χαρακτηρίζουν 35 χρόνια Ιστορίας.
Η επέκταση του θεωρήματος “περί υπονομευτών” δε…
το καθιστά ηλιθιότητα ανάξια σχολιασμού.
Ο καθένας κρίνεται από τα όσα είπε και όσα δεν είπε. Ο καθένας μας κρίνεται από το πόσο εύκολα ξεπερνά του φόβους στους αλλά και από το πόσο πειθαρχημένος είναι σε ένα στόχο που έχει θέσει. Ο καθένας κρίνεται από το αν αυτός ο στόχος αφορά το σύνολο ή είναι προσωπικός. Αν αφορά την χωρα. Από την συνέπεια του.
Ανάμεσα στην υποταγή σε τέτοιες φαιδρότητες έχω επιλέξει τον δύσκολο και πολλές φορές μοναχικό δρόμο.
Κάποιοι σύντροφοι αντιδρούν -και μου το έχουν γράψει- ότι πίσω από εμένα είναι ο Βενιζέλος, ο Πρετεντέρης!!!, προσωπικοί στόχοι, το ΚΚΕ, το ΛΑΟΣ!!!… κρυφοδεξιός ή και εγώ δεν ξερώ τι άλλο παρανοϊκό…!
Ε λοιπόν δεν είμαι τόσο σπουδαίος. Είμαι απλά ένας πολίτης. Μόνος μου! Τίποτα άλλο! Δεν είμαι φερέφωνο κανενός και αυτό το blog δεν θα γίνει ραδιοφωνάκι ή αναμεταδότης κανενός, πλην όσον επιλεγώ εγώ με βάση τα κριτήρια μου.

Ο Βενιζέλος.
Ο Βενιζέλος είναι ότι καλύτερο έχουμε ως χώρα και αυτό είναι κοινός τόπος.

Ο Βενιζέλος είναι σημείο αναφοράς στην Ελλάδα του σήμερα.
Ριξτε μια ματιά γυρω σας! Για πάρα πολύ κόσμο, είναι ακατανόητη η παραμονη του του στο σημερινό ΠΑΣΟΚ της μετριοκρατίας.

Η συμμετοχή του σε αυτόν τον “αχταρμά “θεσηθήρων” που εκμεταλεύονται καταστάσεις!
Θεωρώ ότι απλά σέβεται το αποτέλεσμα των εκλογών καθώς έχει τις αρχές του. Επέλεξε να είναι μέρος του ΠΑΣΟΚ, ενός συνόλου δομημένου σε ένα πλαίσιο αρχών και Δημοκρατίας. Παίζει με τους κανόνες που αποδέχτηκε. Τιμά τον λόγο και τις δεσμεύσεις του.
Αλλά δεν του έλειψε το πολιτικό αισθητήριο ούτε συμβιβάστηκε ξαφνικά με την μετριοκρατία.
Δέχεται το αποτέλεσμα της βάσης ως απειροελάχιστο δείγμα σεβασμού της.
Αλλά ας μην γελιόμαστε. Σε όλο το κόσμο τα πρόσωπα κυριαρχούν σε βάρος των ιδεολογημάτων και των δοξασιών. Σε δύσκολες στιγμές ο Ελληνισμός στηρίχτηκε σε πρόσωπα. Και τελικά τα πρόσωπα γραφούν την ιστορία.
Πρόσωπα σαν τον Ελευθέριο Βενιζέλο, στον Χαρίλαο Τρικούπη, στον Ανδρέα Παπανδρέου, τον Ιωάννη Καποδίστρια!
Αυτή την στιγμή ο Βαγγέλης Βενιζέλος
δεν αποτελεί απλή ιδεολογία ή ένα στέλεχος του ΠΑΣΟΚ αλλά την εγγύηση μας, την σανίδα σωτηρίας, το σωσίβιο για την Ελλάδα. Είναι η συνέχεια στην γραμμή των μεγάλων Ελλήνων!
και αυτό είναι κοινός τόπος.
Θα ήταν ασυνέπεια
από μέρους μου να μην τον υποστηρίζω.
Στις εκλογές θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ. Γιατί το ΠΑΣΟΚ είναι πέρα από πρόσωπα το ΠΑΣΟΚ είναι Ιδέα και γιατί ο Βενιζέλος είναι εδώ.
Αυτό νομίζω τα λέει όλα.
Απο εκει και περα
οι σχέσεις μου μαζί του είναι συντροφικές αντιστοιχες με ολους στο ΠΑΣΟΚ . Τίποτα άλλο. Ουτε γραμμή παίρνω, ούτε μπορεί να με επηερεάζει. Ούτε περιμένω κάτι, ούτε είμαι άνθρωπος του.
Με αφορά το αποτέλεσμα των εκλογών να βγάλει ένα Δυνατό ΠΑΣΟΚ.

Ο Παπανδρέου είναι ένα αναγκαίο κακό μέρος του συνολικού πακέτου που αγοράζει τελικά ο καθένας μας. Κανείς δεν μπορεί να πει οτι του αρέσουν ολα στο ΠΑΣΟΚ.
Από εκεί και πέρα δεν μετέχω σε όργανα γιατί δεν μπορούσα να ζήσω υποχρεωμένος να στηρίζω την μετριότητα λόγω της θέσης που ενδεχομένως θα είχα.
Ως ΠΑΣΟΚ το μονό μου χρέος είναι να τον Ψηφίσω.

Ως πολίτης και, ως blogger ενός επώνυμου Blog που βρίσκεται στο top 30 στην χώρα μας χρειάζομαι να είμαι σοβαρός και συνεπής.
Επιλέγω να βρίσκομαι στην άκρη του ΠΑΣΟΚ! Ως παράδειγμα…
και να παρακαλώ όλο τον κόσμο να ξεχάσει την περίπτωση του Γιώργου … και να ψηφίσει το ΠΑΣΟΚ ακολουθώντας την καρδιά του.
Αυτά σε ένα ΠΑΣΟΚ που ιδρύθηκε για να υπηρετήσει την χώρα και ως φορέας αλλαγής, και που κατάντησε σήμερα να υπηρετεί την μετριότητα και καυχάται πως κάνει αγώνα για να φύγει ή άλλη μετριότητα.
θα παλέψω με συνέπεια σε αυτά και ότι πετύχω.
Και σε όποιον αρέσω!